Bende canbebe 2 numara aldım markette 2 numara olarak bi tek o vardı 😂 ilk bebeğimde sleppy aldım pişik yaptı biraz sıkıntı çektim o yüzden deneye deneye gideceğim. stoklamak istiyorum ama bi Yandan da pişik olursa diye bekliyorum benimde 20 günüm kaldı ben çoktan aldım