Az sonra evden çıkıp hastaneye yatışa gideceğim. Planlı sezeryanım var ve çok heyecanlıyım açıkçası 🙈 Ne olacak neler yaşayacağım bilmiyorum. Bol bol dualarınıza ihtiyacımız var yüksek tansiyon sebebi ile doğum erkene çekildiği için bugün oluyor. 37+5 bebeğime kavuşuyorum Allah’ın izniyle 🤩 Doğumdan sonra neler yaparsam biraz daha kolaylaşır herşey bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim ☺️ Bugün benimle aynı gün doğum yapacaklara Allah kolaylık versin inşallah hepimiz sağlıcakla kavuşuruz 👶🏻👶🏻