Evet kızlar bende doğurdum butonuna basıyorum:). Öncelikle biraz hassas zorlu bir süreçti. Kötü etkilenecek arkadaşlarım lütfen okkumayın. Yaklaşık iki hafta kadar önce korona oldum. Tam üzerine sıcak soğuk yaptığım için korona yerine grip sandım. İnat ettim hastaneye gitmemek için. Gitmedim. Neyse ki işler normal ilerledi tabi ben öyle sanıyorum. Öksürük başlamıştı çorba ılık ballı süt sıcak şeyler vs toparladım. Arkamdan annem ve eşim rahatsızlandı. İkisi de grip şeklinde. Eşimin tat ve koku gidince test yaptırdık. Ne göreyim ikimiz de pozitif. Ben kendim atlatmışımdjr sandım. Meğersem geçmemiş. Test yaptırdığım günün gecesi ateşim yükseldi 39 a kadar çıktı. Eşim sabaha kadar sirkeli su yaptı parol içtim vs geçti. Bir anda kızlar tam olarak bir anda bir öksürük başladı size anlatamam. İçim dışıma çıktı öksürmekten. Tuvalete giderken yorulur mu insan mahvoluyordum. Öksürmekten ağladığımı biliyorum üstelik bunlar sadece 1.5 günde oldu. Neyse en son annem artık hastaneye git böyle olmaz falan dedi. Kızdım kadına ne alaka diye. Kapattım telefonu. Ama yok duramıyorum doktorumu aradım hemen 112 yi ara dedi doktorum. Aradık. Acil hemen geldiler 15 Dk içinde. Kanımda ki oksijen seviyesi inanılmaz düşmüş hemen hastaneye götürdüler. Hiç bişey alamadım yanıms tabi. Gittik hastaneye hemen hava verdiler oksijen taktılar biraz rahatladım daha sonra doktor geldi. Kan falan vermiştim sonuçlarıma baktı ayakta durabilmemr şaşırmış vaziyette yatış verdi. Pandemi bölümüne yattık. Eşimde korona olduğu için aynı odada kalabildik ikimiz. Ama değerlerim hala çok kötü ve bütün bunlar bir günden az bir süre de oluyor. Doktor bi geldi yoğun bakıma girmen lazım dedi. Başımdan aşağı kaynar sular döküldü. Bırakın yoğun bakımı hastane kapısından geçmişmliğim yok. Ama tabi sağlık ve bu arada 33+6 hamileyim ve iki hafta gelişim geriliği var. Neyse tamam dedim beni yoğun bakıma hazırladılar. Çok kötü bir ortam var orda Allah kimseyi düşürmesin. Kimseyi. Hava vermeye devam ettiler tabi biraz da yüksek. En yüksek seviyesi 15 ise 15ten yani siz düşünün. Doktorlar inanılmaz ilgili sıcaktı. Allah bin kere razı olsun. Kadın doğum doktoru elinde ultrason cihazı zaten odama da gelmişti yoğun bakıma da geldi. Baktı bebeğime herşey yolundaydı şükür ama bebek karnımdayken bana tedavi uygulanamıyordu Doktorlar toplandı hemen kadın doğum direk doğum dedi. Diğer doktorlarda acil onayladı. Apar topar doktor eşimi aradı. Hemen sezaryen dediler. Kendimi o kadar yalnız hissediyordum ki 😓sonra ameliyata alındım. Belden uyuşturmalı olacaktı. Ama uyuşmadım maalesef. Uğraştılar baya çünkü zaten durumum kötüydü kovidli hastayı uyutmak istemiyorlar diye iki kere iğne yapıldı beklediler falan ama nafile. En son çare uyuttular genel anestezi oldum. Sonra sesler duymaya başladım. Gözkapaklarıma biri oturmuştu sanki. Zorla gözlerimi açtım ama nefesim sorunluydu baya. Konuşamıyordum. Bir de ne göreyim. Entübe etmişler beni. Ay çok kötüydü bu kısmı es geçiyorum. Hemen kızımı sordum iyi dediler ama içim rahat etmedi tabi. Sonra bir gün öyle kaldım. Anlatmıyorum bu kısımları. Ertesi gün şükür yoğun bakım da devam ettim ama entübe değildim artık. Üç gün daha yoğun bakımda kaldım. Şimdi hala atlatamadım ama odadayım kızım kuvez de ben odada onu bekliyorum o beni bekliyor. İkimziin genel durumu şuan iyi. Ama korona ve aşı konusunda sakın ola sakın kararsız kalmayın. Direkt aşınızı olun bakın direkt olun diyorum sakın ama sakın kararsız kalmayın. Ben tek doz olmuştum. Korktum ikinciyi olmaya. Keşke korkmasaydım. Çok zorlu bir süreçti ki hala devam ediyor. Allah bugünümüzü aratmasın. Şükür halimize. Her napıyorsanız bugün mutlaka aşı randevusu alıp aşınızı olun. Ben bünyem çok kuvvetli diye geziyordum ortalıkta. Gördüm tabiri caiz ise :)
Sezaryen doğuma gelecek olursak ben dikişlerim konusunda ağrı çekmedim hiç zaten beni yürütmediler de yoğun bakımdaydım. Daha dün yürüyebildim sadece. Ona rağmen ilk ayağa kalktığımda ki kaç gün geçmişti biraz uyuşukluk vardı. Bir kaç adım sonra geçti öksürük devam ediyor ama çok şiddetli değil. Her öksürükte dikişler sızlıyor. Yoğun bakımda çamaşır falan giydirmediler. Odaya geçince depend giydim çok rahat düşünmeden alın derim.dikişlerim de eriyen dikişlerden dışardan belli bile olmuyor nerdeyse.
Genel durumum şuan iyi şükür. Bebeğim de kuvezde bende hala hastane deyim. Çocuğumla birbirimizi bekliyoruz. Allah kimseye yaşatmasın inşallah. Halimize şükür. Sormak istediğiniz bişey varsa cevaplamaya çalışırım. Yaşadıklarımın en güzel olacak anı kızıma kavuşacağım anı beklemek. 🥰 aşınızı olun kızlar sakın düşünmeyin aşı olun. Ve Allah göstermesin rahatsızlanırsanız direkt doktora gidin. Herkese sağlıklı doğum diliyorum umarım herşeyiniz çok çok güzel geçer. 🥰💕 sevgiyle kalın