Günaydın kızlaar 😍 biraz sohbet etmek için açtım bu postu 🌺🥰 35. Haftaya girdim bugün çok şükür 🙏🏻 özel hastanenin Allah belasını versin gerçekten kanımda idrarım da enfeksiyon varmış suyum geldi diye gittim 1.5 gün yattım dünyanın parasını verdim ama yine de bir şey yapmadılar. Duramadım şehir hastanesine geldim. Sancılarım kasılmalarım oluyor nst de çıkıyor ama suyum yok Bi kere geldi Bi daha gelmedi🤷🏻♀️ Amnisure testi istedi doktor onda bile çıkmadı ped takibi yaptı yine gelmedi 🤷🏻♀️ hastaneyi ne kadar sevmiyorsam o kadar içinde düşüyorum gerçekten. 😢