Merhaba arkadaşlar aslında böyle bir post açmayı düşünmüyordum fakat birkaç gündür bu konu hakkında çok post gördüğüm için kendi deneyimimi paylaşmak istedim. Doğumumda normal doğuma engel hiçbirşey görünmüyordu hep öyle olacak diye bekliyordum o yüzden sezeryan doğumu hiç araştırmamıştım spinal doğumu bilmiyordum bile. Çok kanamam olduğu için acil sezeryana almak durumunda kaldılar doktorum o an spinal doğumu önerdi bende kabul ettim. İğneyi vurduktan sonra sondayı taktılar hiçbirşey hissetmedim doktorum çok ilgiliydi hep benimle konuştu moral verdi birkaç dakika sonra biraz baskı hissedebilirsin korkma dedi ve bebeğimin ağlama sesini duydum o baskıyıda hiç hissetmedim o an o kadar güzelki çok duygulandım Bebeğimi temizledikleri yer görme açımdaydı o anı izledim sonra bebeğimi götürdüler ondan sonrasını pek hatırlamıyorum bir ara gözüm dalmış uyumuşum o uyku bana bir dakika gibi geldi ama meğer 1 saat falan sürmüş😌 ameliyat bitikten sonra beni odaya aldılar hasta bakıcılar geldi onlar bez vs taktılar kanama için bir kaç saat sonra uyuşukluğum geçmeye başladı sondayı da çıkardılar hiç acı hissetmedim sıvı tüketme vaktim geldiğinde bol bol su komposto tükettim kendimi hiç dinlemedim doktorun dediği saatte kalktım yürüdüm ilk yürüyüşler zor olsada sık sık yürüyüş yapmaya çalıştım sabah saat 2 de ameliyata girmiştim gece 12 de doktorum kontrole geldiğinde ben sandalyede oturuyordum görünce oda şaşırdı iyi gördüm seni dedi ben yarın çıkmak istediğimi söyledim imza atarak çakabileceğimi söyledi o şekilde çıktım hastahanede sürekli ağrı kesici yaptıkları için hiç ağrı hissetmedim birkaç gün oturup kalkerken yatarken vs zorlandım tam anlamıyla bir hafta içinde toparlandım bir haftadan sonra yalnız kalmaya başladım burada bir postta görmüştüm sonrasında çok bel ve baş ağrısı oluyormuş bende olmadı hatta doktorum günde 3 ağrı kesici içebilirsin dedi ama içmeme hiç gerek kalmadı. Biraz ayrıntılı anlatmış olabilirim ama merak eden arkadaşlar vardı belki azda olsa kafasındaki soru işaretlerine yanıt olur. Tabi herkesin doğum hikayesi başka ben bu şekilde yaşadım. İnşallah sizlerde sağlıcakla doğumunuzu gerçekleştirirsiniz🙏☺️