Silaaa Hayır benim 21+5 iken 7mm açılmam ve 20mm rahim ağzı yetmezliğim vardı.Serklaj oldum.şimdi 27 haftalığım. 10 hafta sonra dikiş alıncak.Yani dolayısıyla 18 ekimden sonra dikiş olmayacağı yani 37 haftadan sonra dikiş alınınca, 1 gün sonra da doğabilir 40 haftayı da bekleyebilir.