thedeyll1 an itibariyle evet çoğunlukla
genelde
her zaman midem en büyük problem gebeliğimin başından beri 🥺
gaviscon rennie çiğneme tableti sade süt içemediğim için kakaolu süt kendim yapıyorum sütü ısıtıp kakaoyla azıcık bal ya da şekerle o şekilde tüketiyorum ama yüzde yüz çözüm daha bulmuş değilim. Geçmiş olsun