Kızlar iki gündür karnim acayip aciyor ve bugün hareketler de bi garip 35.haftamdayim bugün bebeğim hiç hıçkırmadı ve sevdiği hareket ettiği şeyleri yedim sadece bi iki defa hareket etti .sadece bi tarafımı şişirip durdu gerilir gibi anlam veremedim yeri mi daraldigi için böyle acaba ?şuan hareket ediyor onda bi sıkıntı yok ama hickirigina alıştım günlük 5 defa kesin belli saatlerde hıçkırırdı acaba bi sıkıntı mı var diye düşündüm