Bugün 39+3
Cumartesi gece bende suyum geldi sandım. Meğer bildiğin altıma kaçırmışım 😅😅 hastanede anladılar testle. Ama sağolsunlar benim testi çıkmama yakın yaptılar. 6 saat yatırdı. Gelen muayene giden muayene yan oda doğurdu. Vs. Derken ben psikolojik olarak çöktüm o gün pişman oldum gittiğime , gitmesem de pişman olurdum 😅😅 doktorum gelince eve gönderdi kendini dinle dedi.. 4. Gün ne gelen ne giden yanlış alarmmış 😅 kendi isteğimle çarşambaya sezeryan günü aldım bu arada…