Dlnnn 20 günlük kızıma zinco damla kullanıyorum çok iyi gel normalde gazdan ağlardı çok şükür iyi geldi sabah akşam 4er damla dedi sağlık ocağı ama ben sadece sabah 4veriyoum iyi geliyor eczaneye sorup temin edebilirsiniz üstünde 3yaş yazıyor ama bitkisel olduğu iÇin kullanılıyormuş