Elifgoktug1 Ersibneh evet hatta bide şey dediler bana bunda önce kalcan büyüdü karnın yuvarlak değil yayvan kiz bu falan dediler bütün tezleri çürüttü oglum😁😁
Gulenay-18 Selindrellaa benimde belli olmaya başladı çok erken çıktı diyordum ama demekki normalmiş 🤭
Selindrellaa Gulenay-18 ben de öyle düşünüp araştırmıştım ama normalmiş artık bu haftalarda başlıyormuş 🤭😍
Damyavuz Ersibneh Kızımda tatlı bu bebeğimde ciğer ilk zamanlar canım et türü şeyler istiyor nedense. Ama güzel ciğer yedim 😅 Ve iki hamileliğimde de balıktan tiksindim pişen eve girmedim 😂 Karadenizliyiz bu arada 😂
Mavistez Damyavuz ooo maşallah ben onu sevmiyorum ama bu gebelik insana sevmediği tadını bile bilmediği şeyleri canını istetiyor vallahi😁
Gulenay-18 Selindrellaa artık göbeğim büyüyor demekki bebeğimde büyüyor diye bakmaya başladım kendimi öyle sakinleştiriyorum 🤭
Hkf İki oğlumda tatlı hep 🤩Üçüncü ise turşu ve ekşi şeyler yedim ,tatlıyı çok sevmeme rağmen istemiyorum ve sonuç oğlum olacak😄Aşerme ve karın şekli ile cinsiyet asla belli olmuyor 🌸
Selindrellaa Gulenay-18 ama dediğin doğru canım artık büyüme atakları geçiriyomuş yani büyüyor miniklerimiz 😍😍
Gulenay-18 Selindrellaa maşallah 🧿 diyelim o zaman ☺️ şimdiden bel ağrıları başladı bende akşamları özellikle uykudan uyandırıyor sizdede başladımı
Deletedmom_6 Ersibneh hiç aşermedim 16+2 Salça kokusundan aşırı tiksiniyorum şuan 😢 İlk 3 ayda çikolata asla yiyemedim mandalinayı bile tuzlar yerdim Cinsiyetimiz erkek 😬
Bebegmbenm Ersibneh deli gibi limon yedim suyunu içtim 😁 herkes kız diyip durdu ama erkek çıktı evladımm. Aşerme ve cinsiyetin hiç alakası olduğunu görmedim ben
kahvesever__ Ersibneh bence yiyorsanız çok tüketmeyin doktorlar önermiyor acayip kilo yapıyor diyor doktorlar