1Ygmrsrknn ben de çok korkuyordum. Bir arkadaşım benden de beter korkuyordu. Normal regl ağrısı gibi sancısı olmuş, son 10 dakika çok acıdı o da doğum anıydı zaten doğurunca rahatladım dikişi bile hissetmedim dedi. Doğum sonrasında da normal ağrı veya sızı oluyormuş. Ama hiç ben ölüyorum diyecek kadar acısı olmamış. Ben doğurduysam sen de doğurursun diyor. İçimi ferahlattı. Siz de korkmayın 🌺