270320 Merhaba kızlar bebek uyku seti aldınız mı veya yaptırdınız mı beşik korumalı falan bir model arıyorum ama tavsiye var mıdır 🌸
tugbaacng 270320 süngerlerim vardı, kayınvalidemin de dikiş makinesi var, metre hesabıyla çarşaf aldı o halledicek. Trendyolda 250 diye almadıgım korumalık 600 tl olmuş kafayı yediler iyice 🤣
Deletedmom_33 270320 Ben Özdilekten nevresim seti almıştım. Yan korumalığını da görümcemin arkadaşı verdi. Henüz beşiği kurmadım 30+5′iz
Fundabshn 270320 Bizimkide böyle canım trendyolda falan var bakabilirsiniz ben beşiği aldım diye hediye verdiler 💐😘
elaweannesi 270320 ben satıyorum canım benim 2 takım biri annem yaptı diğeri bebek odasında beraber aldık diye Yani daha bebeğim doğmadı kullanmadım kurdum görsel için foto çektim kaldırdım öyle cibinlik aparatı we tülü de war yanında tam set düşünürsen yardımcı olurum fiyatta da