Kumsal20 Sema065 çok silik olan geçen haftadaki testinden sonra kan verdim 1.20 çıktı yükselmiş mıdır ki? Bugünkü testik iyice belli oldu
Kumsal20 Ufdnc evvet bende geç döllenme olabilir diye düşünüyorum Canik çünkü gecikmeden 10 gün sonra falan negatif ti yeni ueni böyle pozitif görüyorum ayy inşallah 🙏🙈😘
Sema065 @Kumsal20 Evet yükselmiştir benimki büyüteçle bakılacak gibiydi bi ben gördüm 😂😂annemler inatla göremedi emin olmak istersen bi kaç gün bekle istersen ama benimde böyleydi
Kumsal20 Sema065 😂😂 benim geçen yaptığımı da nedense bı ben görüyodum😂😂 bugün yaptığım bariz görünüyor Allah’tan 🙈😃
Minik1Civciv Kumsal20 canım hayırlı olsun benim de başta böyle silik çıktı yarım saat sonra baktım kıpkırmızı olmuş ikisi de 🥰
Kumsal20 Glsh-94- 30 gün gecikti canım ilk 10 gün gecikmemde negatif ti ondan sonraki testi geçen hafta yaptım çok çok silikti bugün yaptım iyice gözüktü canım kan vermedim 3 güne vericem
Kumsal20 Sema065 yok geçen yaptigim testi bı ben görüyordum 😂 ya kan değerim yükselmiş mıdır acaba çok merak ediyorum eşim 3 gün bekle biraz daha net olsun dedi de catlicam😂🤭
Sema065 @Kumsal20 insan bekleyemiyor ama mantıklı daha net sonuçlar alırsın mesela yarın kontrolüm var heyecandan uyuyamıyorum😂😂 29+5 ikinci hamileliğim biz kadınlar çok sabırsızız
tugbaacng Kumsal20 kan verene kadar bekleme hemen 1 test daha al yap. Benim anında kopkoyu çıktıgı halde 3 test yaptım toplam 😄
Kumsal20 Minik1Civciv Bktece kan vercem 3 gün sinra verecektim de sabırsızlanıyorum inşallah yarın vercem bakalım