Nehirrr tebessüm ile okudum gözlerim doldu .ya ne kadar mucizevi birsey.allahim herkese yasatsin..20.haftamdayim korkuyorum biraz .aslında doğumdan değilde iyi doktorlara ebelere denk gelcekmiyim diye.en önemli faktör o.(canınız çok acımış olmalı .ama evladinizi kucağınıza alınca geçmiştir eminim