Nesomer ya böyle ilgilenmemeler bi havalar valla anlamıyorum. Özele gitsem ordaki doktorlar da sezeryan yanlısı diye istemiyorum zaten ordan da pek memnun kalan yok. Devlette 7tane doktor var 5i yeni geldi ve gençler, bakalım deniycem hepsini tek tek. Zaten gebelik okulunda ebelerle tanıştım çok iyi ve tecrübeliler. Normal olur inşallah da doktora iş düşmez