Hepsiburada,trendyol hepsi güvenilir uygulamalar iade de kolay. Bebeğiniz için geçmiş olsun neden küvöz de. Benim de bebeğim 48 gündür küvözde. Keşke e-bebek gibi mağazalara gidip oralardan alsaydınız. Ben lansinoh kullanıyorum hemen gidip almıştık 3.gün dikişli halimle 😔