Burcu_akbb Hilalusenmes Eve gelince hemen aldım ayakta alın uzun sürmesin duşunuz çıkınca hemen kurulayın dikiş yerinizi üstünede bişey koymayın Pijama lastiği felanda denk gelmesin Devlet dikişli oldgu için 12. Günde dikişimi aldrdım Özeller yapıştırma yapıyor
Senayyalcin Hilalusenmes Ben ilk bir kaç banyoda rahat etmek amacıyla su geçirmez bandaj yapıştırdım sonra açtım zaten kuru tutunca sorun olmuyor
Ozlemdiril Hilalusenmes 3. Günğ aldım ayakta hemen annem yıkadı beni bandı cıkarttık havluyla cıktıgımda kuruladım bir daha takmadım pansuman vs falan hiç bişe yapmadım ☺️ Suandada izi hafif kırmızı gibi yok denecek kadar az oda odaya agda yapıyorum dıye sanırım suan tekrar hamileyim karnım gerılıyor iyice nolcak bilmiyorum ☺️
sanis Ben ilk gebeliğimde hastaneden gelir gelmez hem bebegi yikamişti annem gil hemde ben yıkanmiştım sonra temiz giyinip yerimize yatmıştık zaten dikiş yerimizde bant olduğu için bende sorun olmamisti
Hellili Hilalusenmes ben üçüncü gün ayakta duş aldım pansuman falan yoktu çıkınca da steril bi bezle acıtmadan kuruladım şimdi bi hafta oldu bugun tekrar duş aldım şuanlık bi sorun yaşamadım
Nihanus Hilalusenmes ertesi sabah ilk iş eve gelince duş aldım doktorum su geçirmez bant takmıştı zaten duş çok iyi gelmişti
Firatlar Hilalusenmes eve geldim 3. gün almıstım. Bant yapıstırdım sezeryan icin oln özel bantlardan ama suyu görünce düştü bi işe yaramadı ılıktı aldıgım dus. Hemen aldım ve cıktım dikkatlice kurulayıp bol karın üstü giyindim. Oraya birşey değmesini engellemek gerekiyor.