gkg1029 ben sezaryen diye gittim normal doğurdum. şunu yaptım diye bisi yok bence nasıl gelecekse ve senin de başına ne gelecekse geliyor. bebeğim 40+3 dü. gayet güzel gün belirledik gittik pazartesi idi 2 gün önce yani. hiç çatı olmadım amann zaten sezaryen olcam dedim. doktor beni bi gaza getirdi hadi dedim deneyelim ve doğurdum. yürüyüş yapmaya çatıştım ama her gün son 3 4 hafta yapamadım ama evde hareketliydim. kilo az aldım. belki bunlar etkili olmuştur bilmiyorum