Kızlar aşırı heyecanlıyım normalde 7 ocakta olacaktı doğumum şu an 37+4teyim. Uyuyordum azıcık karın ağrısıyla uyandım ve kan geldigini gördüm direk hastaneye geldik 3cm açıklık varmış ve yatışım verildi şimdi ağrım çok hafif.” yan odadaki kadının doğum çığlıkları ürkütse de çok heyecanlıyım içim kıpır kıpır 🥰