ArenAsilmomm Kızlar siyah cam ocaklarınızı yağ sökücü ile temizledikten sonra ne ile geçiyorsunuz üstünden toz iz kalmaması için?
Seymaben ArenAsilmomm valla naparsam yapayim yinede iz kaliyor ama ben yinede sildikden sonra cam beziyle kuruluyorum bi nebze iyi oluyor🤔
Minikpanda6 ArenAsilmomm ben de siyah cam ocak kullanıyorum normal köpüklü sünger ile ya da yağ coz sonrası mikrofiber bez var onunla duruluyorum kesinlikle iz kalmıyor binde satılanlar da çok iyi üçlü bez akillanmam yine olsa yine siyah cam ocak alırım çok severek kullanıyorum 😬😄
Busrakzlkc ArenAsilmomm çok işe yarıyo deneyin bende annemin teyzesinden öğrendim eskiler biliyor herşeyi 🙂
esmer3 Yağ sökücü çok kullanmıyorum siyah ocağı solduruyor, cam ocak temizleyicisiyle temizliyorum normal bezle durulayıp kuru mikrofiber bezle de kuruluyorum hiç iz kalmıyor
Oguzmine Normal sıvı bulaşık deterjanıyla siliyorum ıslak bezle duruluyorum snra a 101 de e higcenic sirkelim var onu sıkıp mikrofiber bezle kuruluyorum iz falan kalmıyor