Kızlar doğuramıyorummmmm😭 diye post açanlar bir kaç güne doğum yapıyormuş 😃 bende 39+6 dan hepinizi selamlıyorum 🙋♀️ nazlı kızımın gelmeye niyeti yok galiba çok ağırlaştım 🤰 bel ağrısı ve yalancı sancı dışında hiç bir belirtim yok çarşamba günü kontrole gideceğim acil bölümüne inşallah bugün yada yarın hayırlısı ile sağlıkla bebeğime kavuşurum🥲 kavuşuruz hepinize de dua edeceğim Rabbım kolay Doğum nasip etsin inşallah cümlemize 😊