Tugce_rarslan4 Kızlar 18 haftalık hamileyim. Henüz sağlık ocağı arayıpda çağırmadı. Ne takip için ne aşı için. Ne zaman çagırılıyordu unutular mı yoksa beni🙄🤭
Burcu_akbb Tugce_rarslan4 zaten Takibi siz İlk gidip dosya açtır aksınız 20 li haftalarda tetanoz aşısı için çağıtacak
poncikveannesii Tugce_rarslan4 haber verdiniz mi hamile olduğunuzu ilk haftakar siz kayıt yaptırmanız gerekiyor sonra takibe başlıyorlar
minikkoalammm Tugce_rarslan4 beni de çağırmadılr ben beta takibi yaptırmştm o zaman kadın doğuma görün snra gel kayıt açalm tahliller aşılar oluyor dedi onlr aramadıysa sen git cnm geç bile kalmşn tetanoz zamanın yaklaşmış
Handan_65 Tugce_rarslan4 unutmuşlardır siz arayım valla ben hep kendim gidiyordum gidince tarih verıyor lardı hatta yoğunlukta çok oluyırdu hemsırem bile dşyodu yetisemıyoruz
Tugce_rarslan4 poncikveannesii Burcu_akbb aile hekimim aramisti hamile oldugumu ogrenince . Ama ne zaman cagiriliyordu onu bilemedim. Tetanoz aşısı için vb seyler için.
AselLinaMom Burcu_akbb beni 15 haftamda çağırdılar tetanoz aşısı için erken mi olur acaba bi sıkıntı olmaz dimi
Tugce_rarslan4 poncikveannesii Aile hekimi aramıştı hamile oldugumu hastahanede öğrenince. Ama başka aranmayınca kuşkulandım aşı için . Sanirim daha erken 😊
Tugce_rarslan4 minikkoalammm Haberledi var aslinda hastahanedr hamileligimi ogrenince aramislardi bende tetanoz.asisi için gec kaldim sandim. Sanirim zamani gelince cagiracaklar 😊
PrensS_annesi Tugce_rarslan4 Saglik ocağına gebeliginizi bildirdiniz mi ? Bide doktor gebeLik olduğunu söyledikten sonra sağlık ocağina gidip tam kan idrar tahlili yaptirmani ister benim iki gebeligimde de böyle oldu . 🌸
Tugce_rarslan4 PrensS_annesi Hastahanede hamileligimi öğrenince aramisti aile hekimi. Ama.aşı falan olundugu icin acaba geçmi kaldim diye dusundum. Sanirim daha erken 😊
Surprizanne Tugce_rarslan4 beni öğrendikten sonra aradılar hemen belki yoğunluktan falan mı esgeçtiler bilemedim şaşırmıştım aradıklarında
minikkoalammm Tugce_rarslan4 tetanoza kdr kan tahlilleri yapılıyor belli ki ihmalkarlar sen git bi görün kimisi aramıyor 20 civarı aşını da yaparlar gün verir ona göre harakt edersn
Melos12 Tugce_rarslan4 beni ilk haftalarda aramışlardı hamileymişsiniz hastaneden bilgi düştü diye şuan 18 haftalığım ve Bugün beni gene çağırdılar ama gidemedim yarın gidicem
Tugce_rarslan4 Melos12 bende de öyle oldu aradılar baş üstü fakat bur daha çağıran olmadı . Aşı zamanı ne zaman geçtimi geçecek mi bilmiyorum 🤦♀️
Melos12 Tugce_rarslan4 20. Haftada tetanoz diye biliyorum geçmedi yani ama genede istersen bi ara sor yada git 18 19. Haftada vurulanlarda oluyor