Arkadaşlar merhaba. Bugün doktordan geldik 10+3 dedi bebek gayet sağlıklı hiçbir sıkıntısı yok. Az önce peçeteye akıntıyla beraber belli belirsiz pembe kan geldi aşırı derece de dikkatli bakınca görülüyor. Normalde hemen doktora giderim ama sizce yarını beklemeli miyim sonuçta bugün gittiğim de bi şey olsa söylerdi. Yerleşme kanaması mıdır?