Maviss35 ben o zaman 17. Haftamda bunu doktorumun olmadığı bi gün başka doktora giderek öğrenmiiştim dr sekreterine plesanta anteriör diye yazdırıyordu eve geldim bu terimi araştırdım dedikleriniz çıkıyordu hemen doktoruma mesaj attım bana size dediğimi söyledi zaten ya önde ya arkadadır sen internete bakma bir sorun yok dedi ki olsaydı oğlum 36. Haftada 3805 doğmazdı ama ben de korkmuştum ilk okuduğumda detaylıda mesela bu hamileliğimde perinatolog uyardı plesanta previa konusunda ama ilk bebeğimde hiç birşey demedi sadece plesanta anterior yazıyodu🙂