secoz Kızlar sezaryen olanlar Ağrı sancı nasıl gidiyp benim 20gün oldu sanki içten dikiş yerimde şişlik var gibi birde göbek deliğimin 4 parmak altında Ağrı oluyor sizin ne durumdaydı
Hellili secoz ben de bir haftadır oldum dikişlerim şişti gibi bi de idrarımı yaparken özellikle sonlara doğru içim parçalanıyor gibi hissediyorum çok zor Allah hepimize tez zamanda acil şifalar versin işallah
Kuzusunannesi Deletedmom27272 tek çaresi yürümek o deli ağrı anca öyle geçiyo çok zor yaa valla Allah yardımcımız olsun
Kuzusunannesi Deletedmom27272 bool booll yürüyüş yap çok iyi gelecek bide ayaklarını vazelinle ov iyi geliyor