Sdtcnts Kızlar çatıda kanama oldu biraz Şimdi gün içinde 3 kez daha kanlı akıntı geldi . İlk baştaki koyu kahvedi baya sondaki ise kırmızımsi Sizce nişan mıdır 🙄
minikkoalammm Sdtcnts çatı dan sonra kimi gebe de kanama lekelenme görülüyor cnm ama yine de doktoruna bildir istersen
guzelbebegimmmmm Sdtcnts ben 18. Haftamda trafik kazası geçirdim. Acile gidince doktor alttan muayene etti. Açıklık var mı diye. Çok şükür iyiydik bir şeyimiz yoktu. Sonrasında da kanama falan gelmedi. Herkeste farklı demekki
Minnosmelek Sdtcnts çatı muaynesi nasıl oluyor biraz anlatır mısınız benimde 3 gün sonra var ve ilk olduğu için tedirginim
minikkoalammm Sdtcnts normal dediyse dediğim gibidir burda daha önce ki postlrda yazan annelerimz oldu
Sima7 minikbebegim19 Sdtcnts çatı kesinlikle erken yapilmamali benim çatı muayenemden 2 3 gün sonra kanamam başladı 33 haftaliktim nerdeyse erken doğum olacaktı ilacla durdurdular şuan 37 yim doğumum basladi bu sefer de bebek gelmiyor ne oluyor anlamadim surekli diken ustundeyim
ArelinAnnesi01 Sdtcnts ozaman dediğin gbi nişan olabilir dikkatli olun doğuma da çok çok az kalmışken
AysegulAloluAcikgoz Benimde ilk dogumumda cati muayenesinden sonra olmustu doktor normal olduğunu söylemişti ama devami olmadi gerci ertesi gun suyum geldi sizi korkutmak gibi olmasin sonraki gunde dogum yaptim 🌸
AysegulAloluAcikgoz Sdtcnts açıklık yoktu canım normal doguma uygun dedi ama sezeryan oldum sonrasinda hic sancim olmadi suni sanci taktilar ama acikligimda 3 santimde kaldi benimde nasibim öyleymiş sukur ki sag salim doğumum oldu 😊
Sdtcnts minikkoalammm ben nişan olmasını istiyorum da 😅 doğum başlasin yoksa doktor bu hafta suni verecek
Sdtcnts Minnosmelek alttan bakıyorlar sana bebek uygun pozisyonda mi veya rahim ağzı nasıl uygun mu açıklık var mı diye 😕
AysegulAloluAcikgoz Minnosmelek doktor elle muayene ediyor canım alttan sağ ve sol kemige bakıyor normal doğuma uygunmu diye tedirgin olma ve kasma kendini kısa bir işlem
AysegulAloluAcikgoz Sdtcnts simdide 6+1 hamileyim nasipse bakalim bunu normal dogurmak isterim nasbimizde varsa tabi Oglum 2019 dogumlu büyüdü masallah 😊