ipekveatlas dugmeannesi ve acaba yemeli miyim diye hiç düşünmediğim için boğazımdan ve midemden utandım ne zaman acıksam yerim kilolar nolcak allah bilir😂😂
dugmeannesi ipekveatlas verilir diye umuyorum inşallah 😁😁 bebek acıkmış demekki sonuçta normal de bu saatte yemiyorduk kendimi ferahlatma şeklim 😁😁
Zehrakaramanoglu6554 Walla ben dayanamıyorum ha bire yiyorum saat gece yarısı olsa bile kocaman ekmek arası yiyorum we daha 3 aylık olduk durduramıyorum kendimi canım çok sıkılıyor 😢
dugmeannesi Zehrakaramanoglu6554 şifa olsun bebise bende yedim şimdi 😁can boğazdan gelir amaaan ye gitsin 😁😁