Bahar_13 Benim son 100.ama 2.doğum.ilki normal oldu, ikinci daha kolay olur diyorlar ama yine de ilk kez doğum yapacak gibi heycanlıyım🥳
Sibel4248 Bildircininannesii cuma kontrolüm vardı. Bebeğin gelişimi iyi gidiyor 39.haftada alacağız dedi. 23mart oluyor canim. İnsallah normal doğum için demiştir.