Kasılma nasıl bi şey biri tarif edebilir mi? 29.haftaya girdim bugün belim kırıldı sanki öyle bi acı ağrı içindeyim. Geçmedi sabahtan beri. Midem bulanıyor. Çocuk sanki aşağı indi gibi geliyor sürekli dönüp duruyor fazla hareketli. Ama kasılma ne ki anlamıyorum, anlamıyorsam yoktur di mi?