MslAknn Mrs_Demir bendede dogum korkusu var 34 haftalıgm ksık agrım oluyor sendede oldumu canım o haftalar 🥰
Sedamira12 Mrs_Demir bende 39+ 2 hiç bir belirti yok 😂 sanırsam doğmayacak bide kız herkes kız erken doğuyor diyorlardı ama gelmiycek sanırsam 😂
Mrs_Demir MslAknn ben her adet dönemim yaklaltığında ufak bi kasık ağrısı çekiyodum 33.haftadan sınra rahim kemiğim ağırmaya başladı çok fazla
Mrs_Demir Sedamira12 benimkide kız ama erken gelmedi valla 40 haftalık olcaz perşembe günü ultrasona göre 41 ama gelmiyordu sabah doktorum yatış verirmi vermez mi oda mechul
Zeynepbilen Mrs_Demir bilmiyorum ya perşembe ya cuma gel dedi bana perşembe burdayım ben de yüzden perşembe gel dedi bana kalsa beklerim ama bebeğim kilolu sıkıntıya girsin istemiyorum😔
Tughanalpinannesii_ Mrs_Demir bu hafta sonuna kadar dogmazsa nolcak demistim doktora 2 gün daha bekleriz suyun durumuna bağlı bakacağız demişti suni almak istemiyorum inşallah kendi gelir 😭
Zeynepbilen Tughanalpinannesii_ yok bide kilolu bir bebek 3900 gorunuyor ultrasonda fazlası bile olabilir dedi o yüzden gel diyolar ama suni sancıyı bende istemiyorum korkutmak istemem ama normal doğum sancisindan daha şiddetli bence 😔