Merhabalar Fransa’dan yazıyorum 🍀 bir kızım var 3 yaşında ; 2’inci gebeliğim düşükle sonuçlandı 1 sene oldu, 1 senedir hamile kalamadığım için hormonlara bakmak istedi doktor ve
Büğün prolaktın yüksekliği çıktı bende onu azaltmak için ne yapmam lağzım ?
Benim gibi durumda olanlar lütfen bana yardımcı olabilirmisiniz ?