Canım ben 32. haftadan beri sürekli yatıyorum resmen bebeği güç bela tuttuk. Tuvalet banyo harici kalkmamaya çalıştım. Doktor hatta olumsuz konuşuyordu yok sen 37. haftayı göremezsin bu bebek erken doğar kendini hazırla küveze girer yaşar ama yinede Allah bilir yaşamasını diyip duruyordu öyle kötü hissederdim ki kendimi. Doktorun 37 göremezsin dediği bebek şuan 37+5 haftalık ve daha da gelesi yok. Sakın canını sıkma İnan ve sürekli istirahat et. İnşallah biraz daha durur 🌸