Nursema99 Abimn eşi için yazıyorm. 6 haftalık hamile kese arkasnda kanama var ve rahmn köşesinde tutunmş demişler kürtaj olcak büyük ihtinalle ama yine de 1 hafta bekleyelim kalp atımı için demişler bu durumu yaşayan varmıdır aceba
mucizegebelik6 Nursema99 6 haftalikken benimde kanama alanım ve lekelenmem başladı taaki 3 hafta sürdü ama Suan 21 haftadayiz hala kese çevresi kanama alanım var. Kalp atışı icin 8. Hafta bası gitsin ama Suan hep yatsın WC harici kalkmasın bu dediğim cok önemli. Ayağının altına yastık koysun yatsın. Umarım bebegi onunla kalır. Saglikli bi gebelikse annesine sıkı sıkı tutunur zaten ☺️🤲
derindemir Nursema99 aynı şeyi ben yaşadım.2 farklı doktora gittim ikiside olabilir yat dinlen dedi.hemen 1 tane düşük önleyici iğne yazdı ve o günden beri progestan 200 lük fitil kullanıyorum.hem bebişin tutunmasına yardım ediyor hemde kanama alanını yok ediyor.benim bitti sayılır kanama alanım.kalp atışı için de 2 hafta bekleyip gitsin bence