pusatmom35 Kızlar vajinada iğne batması gibi bişey oluyor aralıklarla niye olur bilen yaşayan var mı? Çok şiddetli değil eşim de nöbette hastaneye gitmek istemedim o yüzden
Tugce_rarslan4 pusatmom35 kaç haftaliksiniz ve tam olarak neresi vajinada. Bende de aynı problem var 18 haftalik. Doktora gittim sabah, magnezyum eksikligimden olur dedi. Aynı sorunsa sizdede ondan olabilir.
Elif_55_ pusatmom35 benimde aynı şekilde olurdu. Doktor bana enfeksiyonun var demişti yürürken agrı tuvaletimi yaparken yanma hissi veriyordu çok acı veriyordu. Ve ayakta durdukça sanki biri çekiyormuş gibi acı vardı. Yazarken o acıyı tekrar hissettim allahım kimseye göstermesin Bence doktora mutlaka git..
pusatmom35 Tugce_rarslan4 21 haftalık hamileyim . Tam neresinde nasil tarif ediyim bilmiyorum bildiğin içinde bi iğne batması oluyor aralıklı sekilde ama şuan durdu mesela
Tugce_rarslan4 pusatmom35 Magnezyum eksikliği kesinn. Sut ürünleri tüketmemi söyledi doktorum birde magnezyum ilacı verdi
Srfe_01 9 haftalık hamıleyım aynı agrı vajınamın içinde banada oluyo kısa ama iğne batmış gıbı çok acı vermıyo ama ınsan hıssedıyo yıne ama neden olur bılmıyorum.
pusatmom35 Srfe_01 Evet bende de ayni sekilde çok aci vermiyo ama ara sira hissettiriyor bende merak ettim
secoz pusatmom35 evet normal olması bende sürekli oluyordu doktor normal doğuma kadar devam eder demişti doğuma giderken bile oldu doğuma yakın daha şiddetli oluyo ben açılma oluyor sanmıştım değilmiş 😂
Srfe_01 Dün tahlıl yaptrdım herseyım normaldi sanırım herkesde de oluyor rahım buyuyo bu gıbı küçük kasılmalar kramplar olur dıye düşünüyorum sıkayet ve dayanılmaz dereceye gelse zaten duramaz soluğu hastanede alırım ben 😂
pusatmom35 Srfe_01 evet belki de olabilir ilk hamileliğim olduğu için benim de pek Bilgim yok buradan biseyler öğrenmeye çalışıyorum😅
pusatmom35 Tugce_rarslan4 2 hafta sonra kontrolüm var bende doktoruma danışayım. Yoğurt da hergun yerim aslinda sut de gunde 1 icmeye calisirim
pusatmom35 Elif_55_ akıntım olduğu için doktorum bana fitil verdi 3 günlük sadece. Ama tuvaletimi yaparken yanma falan hissetmiyorum. İğne batması dediğim çok acılı bi ağrı değil ara sıra gelip gidiyor idrarım da bir sorun yok. Ama yinede doktoruma danışıcam bu batma neden olur diye