Iamghs Merhaba arkadaşlar 👋 Allah’ın izniyle Pazartesi günü doğumum var sezeryan olucak epidural belden aşağısını uyuşturucaklar ama yinede korkuyorum bi bakıma herşeye şahit olucam sesler falan 🤷🏻♀️😁 Nasıl geçicek nasıl oluyor paylaşırmısınız benimle 🙏