Son haftaya girmişken içimden hepinize teşekkür etmek geldi ❤️ Keşke bazılarınızla gerçek hayatta da arkadaş olabilseydim, burada birlikte korktuk birlikte dertlendik, kaynana çekiştirdik, doğuruyor muyum diye postlar açtık bazen birilerinin derdine ağladım bazen birileri adına mutlu oldum, sanki doğurunca sevdiğim bir sürü insandan ayrılacakmışım gibi hissediyorum garip 😂 keşke yasak olmasa da başka platformlardan da görüşebilme imkanımız olsa, doğurunca kidse geçemicem galiba 😂 neyse öyle bir teşekkür etmek istedim herkese öyleee bir içimden geldi 😂