3mlek2bebkannesi Ikibebisanne oğlum 6 aylıkken hamile kalmıştım doktor 6 ay geçti üzerinden birşey olmaz korkma demişti ama düşükle sonuçlandı şimdi yine hamileyim 2 sene doldugu ay tekrar sezeryan olucak yine,