Boesie my_little_miracle Euroyla maas aliyorum ve dususune seviniyorum benim maasim artiyor olabilir fakat onunla birlikte hersey artiyor hic bir anlami yok olan tl ile maas alan vatandasa oluyor yazik degilmi asla uzulmem dustugune.
Nazli_ayar my_little_miracle sonuçta dolarla beraber herşeyin fiyati artıyo. Doların artmasının bı faydası yok. TL ile maas alanlara oluyo olan. Allah büyük dahada düşer inşallah