Ksksksk7372 Kuzular 13. Haftamdayım folik asiti bıraktım doktor sadece onzela d vitamini verdi decavit yada ek başka vitamin kullanan varmı devlet hastanesinde pek ilgilenmiyorlar
kuzeyinannesi_ Ksksksk7372 canım ben 10+3 üm folik asit kullanmıyorum suan sadece decavit kullanıyorum tüp bebek yaptırdım ve doktorum elindeki folik asit bitince decavite devam et dediği için onu kullanıyorum
Acemianne__ Ksksksk7372 aile hekiminiz verir bence ona söyleyin. 12 den sonra decavit ve ferrum başladım ben kan ilacı
Ksksksk7372 kuzeyinannesi_ anladım canım çevremden duydum kullanan baya olunca bu vitamin de Doğuma kadar kullanılıyomuş haftaya randevum var sorim verir inşallah teşekkürler
Ksksksk7372 Acemianne__ haftaya randevum var gidince sorim geç kalmadan kullanmaya başlayım teşekkürler
Acemianne__ Ksksksk7372 geç kalmazsınız aynen kontrolleri ihmal etmeyin çok iyi oluyor takip edilmek 😊