minikbebegim19 Pati normalde kaşınmıyor muydu ilginç ama aklıma herşeyi hamilelikle bağdaştıranlar geldi. Yani sizin için demiyorum Nemlendir istersen vücudunu
Eylul4142 Pati hızlı kilo alma durumu varsa çatlak oluşumunda kaşınır kaşımamakta özen gösterin sürekli nemli tutun inşallah çatlamaz
UmutsuzPolyanna Yani benim ara ara kışın çok soğukta kalırsam kuruluktan kaşınıyor cnm ama sen yine de kendi doktoruna danış
Samyeli008 UmutsuzPolyanna Bu bende de var yaa ürtiker geçirdim ordan miras kaldı bana. Soğukta yürümeye gelmiyor resmen bir anda kaşıntı başlıyor. Ne yapıyorsunuz önlemek için acayip dertliyim bu konuda
eeliff01k Pati benimde çok kaşınıyor sonra kızarıklık çıkıyor . Sirke sürüyorum bi de fenisitil diye bi jel.
Pati Samyeli008 lifle iyice surtup yıkıyorum.Sonrada kantoran yağı ya da nemlendirici krem suruyorum.Bir sure iyi geliyor sonra yine basliyor😔sinir bozucu bir durum
NurMuhammetAbdurrezzak NurMuhammetAbdurrezzak kan tahlili verin karaciğer enzimlerinize baktırın derim
Samyeli008 UmutsuzPolyanna Ben lazerliyim hep tüysüz yağlı güreşçi gibi de yağlıyorum ama bi süre sonra yine oluyor. Teşekkürler 😀