Efenin_annesii canım akşam ,4 de doğum haneye götürduler eşim sen gittin 10 dk.sonra bebek geldi dedi toplam yarım saat kalmışım ameliyathanede ilk uyandığımda kötüydüm çok canım yanıyordu narkozun etkiside vardı ama odaya gidip bebeğimi görünce bide ağrı kesince yapılınca oda yarım saate geçti ilk yataktan kalkmak çok zor oluyor ama ben kalkmak istiyordum yatmaktan artık heryerim uyumuştu