Karelinannesi Kızlar kasık ağrım var diye merak edip ovülasyon testi yaptım bildiğin pozitif çıktı. Bilgisi olan var mı?
minipanda Karelinannesi sizin hamilelik testi pozitif ti zaten lh testininde böyle cıkması normal oluyor
derindemir Karelinannesi evet canım farkındayım ovülasyon okduğunun ama bu kadar koyu olması bence hamilesin diye düşündürdü bana
minipanda Karelinannesi öyle bişe mümkün degil içiniz rahat olsun öyle birsey olamaz ki ben cogu kez yumurtlama da pozitif gördügümde testte yapıyordum öylesine tertemiz negatif cıkıyodu hep