ceylan_34 Cok zormus meger anne olmak okadar agrilarim varki sabah altida girdim doguma hala duzgun yuruyemiyorum ve yuruyunce bayiliyordum sukurki biraz once olmadi ama cok agrim var bebegim kuvezde bol bol dua edin 🤲
elaweannesi ceylan_34 neden erken oldu canım hoşgelmiş minik bende 34 bitiyor bu hafta bebek aşağıda dedi de
Ahmetinannesi25 ceylan_34 geçmiş olsun Rabbim kuvezden kucagimiza gelmesini d3 nasip etsin saglicakla😍😍😍bol bol dua et üzme kendini
Ranaikra ceylan_34 Allah biran önce kavuştursun sağlıkla canım neden aldılar küveze bende o haftada doğum yapmıştım bir saat kadar kaldı sadece küvezde
ceylan_34 Ranaikra gebelik sekeri vardi bnde bebegin kalbi cok hizliydi oksijene bagli sadece bebegim insallah bende kavusurum bebegime