aseldev serum fizyolejik ile günde 3 veya 4 kez yapiyorum burnunun kurumasina izin vermiyorum
Serum fizyolejiği sıkıp bebegimi ters ceviriyorum sirtina vuruyorum burundaki pislikleri akitiyorum sonra burun aspiratörü ile çekiyorum
Benim de ilk bebeğim ve 15 gunlukken bu problemi yasadim
Bu sekilde yaparak 5 gunde burun tikanikliğimiz kalmadi
Serum fizyolejiği damlatmiyorum ben tüpteki serumu iki burun deliklerine esit miktarda basinç olacak sekilde sıkıyorum
15 gunlukken bu sebeple acile gitmistim ve doktorum bu sekilde yapacagimi anlatmisti