ozge51 Buda benim Doğum hikayem olsun 😂🙏🏻 Gebeliğimin başından itibaren rabbime şükürler olsun hiç bir ağrı sızı istiğfar felan yaşamadan geçirmiştim, taki son haftama girene kadar miğde yanması ağrılar karnımın iyice ağırlaşması vs vs..... 🤪 çatımın dar olduğu normal doğumu yapmam mümkün olmadığı için ayın 13 ne sezaryen için randevu almıştık. Ama benim sabırsız oğlum 08/08/2018 tarihinde saat 23:30 da rahmim de bir baskı hissettim sanki yerinden çıkacak gibi oldu ayağa kalktım adım atamadım wc ihtiyacım sürekli olmaya başlamıştı suyum o esnada gitmiş tabiki de Sancılara daha fazla dayanamayıp hastane yolunu tuttuk nst de sancım çıktı sabaha kadar baktılar sancı vardı sabah spinal ile sezeryan oldum çok korkmuştum çok heyecan yapmıştım tansiyonum felan fırladı gitti 😅 beni hazırlayıp doktoru beklediler doktorum hemen geldi benimle sohbet ede ede neler yaptığını anlattı. Sıfır hissiyat sadece bebeği çıkardığında karnımda hissettim bebeğimin sesini duydum o an kendime hakim olamadım ağlamaya başladım bebeğimi yanağıma getirdiler öptüm onu kokladım rabbime şükürler olsun Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın. Uzun oldu hakkınızı helal edin 🙏🏻❤️🎈🎀💕🤱🏻
jrarya ozge51 sağlıkla büyütmek nasip olsun yavrunuzu analı babalı uykulu gazsız güzel güzel emmeli 🙆🏻♀️
Caglasmsk ozge51 hayirli olsun oncelikle canim rabbim anali babali buyutsun insallah. Neden normal dogum yapmadin aceba? Sezeryan sonrasi nasil oldu zormuydu ?
ozge51 Caglasmsk çatım çok dardı bebeğin geliş kanalında kemik varmış o da sert olduğu için sezeryan denmişti biraz ağrılı kalkıp otururken bol bol yürümeye çalışıyorum