esilannesiyim kızlar 11 haftalık hamileyim, ultrasonda 10 haftalık gorundu, bu şekilde geriden gelip gelişimi durursa diye korkuyorum, yani dusuk filan gibi? başına gelen varmı 😔
sadilek Bazı makineler geriden ölçebiliyor. Yada dr yanlış ölçebiliyor. Daha çok yeni hamileliğin gelişim geriliği demek için çok erken. Ilerleyen haftalarda zaten bu sorun büyük oranla düzeliyor. Ben 10 haftalıkken 7 haftalık diyen de oldu düşün yani. Sıkıntı yapma düzelir.