B8use goktug93 aynen şimdilik. Bir adet yaptırıp sonra iki tane daha yaptıracağım hatta ablama da bugün dedim abla iki tane yigenime hamileyken oldun bak ikinciye hamile olmadan git iki tane daha yaptir bitsin dedim en mantıklısı 😊
goktug93 B8use kesinlikle… Maalesef biz kadınların işleri biraz uğraş istiyor dile kolay 5 doz hak veriyorum sizlere😊 ama sonra hep koruyor neyseki
CanimBebegim02 Sen bilirsin canım ama yaptırmalısın ben 2 sinide yaptırdım hem bebek hem anneyi koruyor bana yapmamı söylemişti doktorum sorun yok çok şükür
goktug93 ipekveatlas hemşirenin gözünden kaçmıştır bildirimin canım kayıt için mutlaka sağlık ocağına gitmelisin. 21 haftalık olduğunu görünce tetanozunu da yapacaklardır endişe etme geç kalınmış bir durum yok☺️
[silindi] goktug93 ben üç gün önce tetanoz aşısı oldum bebek hareketlerinde azalma olması normal denmişti ama hiç hissedemiyorum doktora da randevu alamadım sağlık ocağında kalp atımı dinleniyormus sanırım öyle bir şey var mı ?
nurakseki Bende 2 dozunu da vurundum. Bağışıklığı gebeliğin sonuna kadar gidiyor. Ne olur ne olmaz bence de vurun
Dilberc ipekveatlas bende yarın 21 haftalık oluyorum bana da söylenmedi. Geçti mi şimdi bizim aşı zamanımız
goktug93 Dilberc hayır geçmedi aşı zamanlarınız. 20. Hafta aşıyı ilk yapmayı tercih ettiğimiz hafta zaten… sadece geciktirmeden aile hakimliklerinize başvurun😌
ipekveatlas Dilberc ben de yarın oluyorum 21 hafta yani bu gece 12den sonra. gecmemis canım ama bi an önce gidelim bari
mesfils goktug93 neden 32.den sonra yapılmıyor, ben 38.haftamdayım bugün oldum. Çünkü dün elimi cam kesti.
goktug93 mesfils son aylara girildiğinde aşı yapmayı tercih etmiyoruz. Sizinki zaruri bir durum olmuş. Planlı bir aşılamada tercih edilmez
Aselinkooo 5.doza tamamladım. 21+3 m bugün, yaptırdım son dozu. ( İlk, gebeliğim de 2 doğumdan sonra da 2 tane yaptırmıştım hamile kalınca tek doz daha yap dendi tamamlamak için.)
mesfils goktug93 aslında İsviçre’de bu aşıyı hamileyken hiç vurmuyorlar, sadece boğmaca için aşı vurunuyoruz ama dün cam kesince elimi bugün yapmayı önerdiler, umarım bir sorun olmaz. Tek doz 20 yıllık vurundum 🤔
goktug93 mesfils Endişe etmeyin zorunlu durumlarda 38 e kadar yapılabilir der kaynaklarımız. Sizinkide zaruri bir durum olmuş gerekeni yapmışsınız. Çok geçmiş olsun
Dura goktug93 ben adet tarihine göre 32+4 ama ultrasona göre 31+5 oldum. Doktorum tetanoz aşısını söylemedi. Daha sonra sağlık ocağına covid asısı olmaya gittiğimde kayıt açtırdım . Sonrasında covid olduğum için yarın gidebileceğim. Acaba geç mi kaldım bu aşıyı olmak için?
Deniz123456 Eslemveannesi0 20. Haftada diye biliyorum ben belki sistemde ileri gözüküyordur benide 20. Haftanızdanız tetanoz zamanı geldi diye aradılar ama 20. Haftamda değilim tamam o zaman 20. Hafta veya sonrasında bebek hareketini hissedince gelin dedi