YldzBiden Calcimax-D3 kullanan hamiş arkadaşlarımı var mı acaba? Varsa kaçıncı haftada kullanmaya başladınız? Prospektüsünde yüksek dozda d vitamini içerdiğini gebelik döneminde yüksek dozda d vitamininden kaçınmak gerektiği yazıyor.Devamında zira kanda kalsiyum oranının uzun süreli artışı bebekte beden ve zeka geriliğine neden olabilir yazmakta.dolayısıyla endişeliyim 😕dün aldım fakat henüz kullanmaya başlamadım.
KezibanUan YldzBiden canımm doktor bana 4. Ayımda verdi d vitaminim yerlerde benim 34. Haftadayım hala içiyorum bi zararını görmedim yoğurt sütte yiyemiyorum çok bulantım oluyo o yüzden doğuma kadar kullanıcam bu ilacı
YldzBiden KezibanUan açıklamada öyle yazınca korktum doğrusu ben şuan 28+2yim canım korkuyorum içmeye acaba ikigüne bir mi içsek
KezibanUan YldzBiden ben içmedim canım 1-2 gün kasılmam başladı vitamin eksikliğinden doktoruma dedim sakın aksatma saati bile önemli bu ilacın dedi hergün saat 17.00 da içiyorum. Doktorun bu eksikliği görmese sana yazmazdı için rahat olsun 🙏🏻🙏🏻🙏🏻