Stoplosa selam olsun fena karıştırdılar piyasayı 2 güne belli olur işe yaradığı yaramadığı,nasıl oldu diye merak edenler varsa eğer merkez bankası ve 3 banka danışıklı döğüş yaptılar kasadan para çıkmadan düşük kırdan birbirine alıp sattılar sonra tam tersi yapılarak bankaların zararı kapatıldı sadece 2 tur yetti sığ piyasada ,işleme panik yapanlarda katıldığı için 13 altına düşüp 13 üstüne attı kendini şimdi geri çekilip seyrediyorlar yarına belli olur her şey,iyisini kötüsünü bilmem ama hakkını teslim etmek gerek iyi silkelediler,zaten olması gereken kur max11 konuşmasa bu kadar şişmezdi,sundukları opsiyonda mantıklı millet güvenirse dolardan uzaklaşır zaten , eninde sonunda altına da buna benzer bir sistem getirecekler kaçışı yok , ülkenin ekonomik durumu çok kötü dini siyasete alet edeni de zerre sevmem saygı da duymam ama kılını kıbırfatmadan 8-10 kat hacim oluşturmalarına şapka çıkarttırıyorum (her şeyin tam nizami denk gelmesi şanslarınamıydı yoksa hesaplayıp bu günü saati mi beklediler emin değilim)
Tavsiye :siz siz olun panik satıştan kaçının emtia dan şaşmayın uzun vade düşünün.